هزینه تعمیر کامیون در سال 1400

بنابر استعلام نشریه از شرکت گواه هزینه تعمیر و سرویس بخش های مختلف کامیون با شاخص گرفتن کشنده فوتون به شرح ذیل است. لازم به ذکر است با توجه به ابعاد و مشخصات تقریبا یکسان بخش های فنی کامیون های باری مانند موتور و گیربکس، هزینه تعمیر و سرویس سایر کامیون ها نیز نزدیک به همین قیمت ها می باشد. قیمت های استعلام شده عمدتا مربوط به خدمات موتور هستند و موارد مربوط به گیربکس در مطالب آینده خواهد آمد.

هزینه تعویض روغن از ۷۳ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان.
هزینه فیلرگیری سوپاپ ها از ۲۲۰ تا ۲۷۰ هزار تومان.
هزینه تعمیر موتور حداکثر ۷ میلیون تومان.
هزینه تعویض دیسک و صفحه کلاج حداکثر ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان.
تعویض سنسور تا ۱۰۰ هزار تومان.
باز و بست و تعمیر اویل پمپ تا ۱ میلیون تومان.
کار بر روی مجموعه اسپلیتر ( نیم دنده ) تا ۶۰۰ هزار تومان.

لازم به ذکر است که شرکت گواه مسئولیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل را عهده دار است. در حال حاضر کشنده فوتون به عنوان محصول اصلی در بخش کشنده حضور دارد. همچنین کامیون های بنز واگن هود در مدلهای ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ بخش باری ایران خودرو دیزل را شامل می شوند. هزینه های تعمیر قید شده در ابتدای مطلب به صورت کلی بیان شده است و ممکن است بخش و قطعاتی از موتور با قیمت های متفاوت بسته به ساعت کاری موجود باشد. همچنین هزینه خریداری قطعات و همچنین مواد مصرفی به صورت جداگانه محاسبه می شود که در فاکتور نهایی طبیعتا مبلغ بسیار بیشتری خواهد شد.

فروش کشنده فوتون 420 ایران خودرو دیزل
فروش کشنده فوتون ۴۲۰ ایران خودرو دیزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید