هزینه تعمیر کامیون در سال 1400

بنابر استعلام نشریه از شرکت گواه هزینه تعمیر و سرویس بخش های مختلف کامیون با شاخص گرفتن کشنده فوتون به شرح ذیل است. لازم به ذکر است با توجه به ابعاد و مشخصات تقریبا یکسان بخش های فنی کامیون های باری مانند موتور و گیربکس، هزینه تعمیر و سرویس سایر کامیون ها نیز نزدیک به همین قیمت ها می باشد. قیمت های استعلام شده عمدتا مربوط به خدمات موتور هستند و موارد مربوط به گیربکس در مطالب آینده خواهد آمد.

هزینه تعویض روغن از 73 هزار تومان تا 90 هزار تومان.
هزینه فیلرگیری سوپاپ ها از 220 تا 270 هزار تومان.
هزینه تعمیر موتور حداکثر 7 میلیون تومان.
هزینه تعویض دیسک و صفحه کلاج حداکثر 1 میلیون و 600 هزار تومان.
تعویض سنسور تا 100 هزار تومان.
باز و بست و تعمیر اویل پمپ تا 1 میلیون تومان.
کار بر روی مجموعه اسپلیتر ( نیم دنده ) تا 600 هزار تومان.

لازم به ذکر است که شرکت گواه مسئولیت خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو دیزل را عهده دار است. در حال حاضر کشنده فوتون به عنوان محصول اصلی در بخش کشنده حضور دارد. همچنین کامیون های بنز واگن هود در مدلهای 1924 و 2624 بخش باری ایران خودرو دیزل را شامل می شوند. هزینه های تعمیر قید شده در ابتدای مطلب به صورت کلی بیان شده است و ممکن است بخش و قطعاتی از موتور با قیمت های متفاوت بسته به ساعت کاری موجود باشد. همچنین هزینه خریداری قطعات و همچنین مواد مصرفی به صورت جداگانه محاسبه می شود که در فاکتور نهایی طبیعتا مبلغ بسیار بیشتری خواهد شد.

فروش کشنده فوتون 420 ایران خودرو دیزل
فروش کشنده فوتون 420 ایران خودرو دیزل

3 نظرات

  1. همش دروغه این قیمتاما سال96هست نه 1400
    روغن شده 20لیتری800هزار…..

  2. واقعا تمام نوشته ها داروغه الان با۷ میلیون موتور کامیون بنز پیاده دیدارت می کنن

  3. این قیمت ها مال قبل از تبرمه چرادر هر شهری صنف تعمیر کاران یه ایده وقیمت مناسب تاید نمیکنه بخاطر این بی عرضه گی همه از هم متنفر هستن همه از هم دیگه بی نضم تر هرجا میریم قیمت ها نوسان زیاد داره …

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید