به گزارش پایگاه خبری وزارت راه، غلامحسین دغاغله مدیرکل حمل بار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد طرح نوبت دهی مجازی در پایانه بار بندرعباس با موفقیت اجرا شده است. وی اشاره کرد که از ابتدای شروع طرح تا آبان ماه امسال حدود ۱۷۳ هزار نوبت به صورت مجازی و ۶۷ هزار نوبت به صورت حضوری بوده است.
از جمله مزایای این طرح عدم نیاز به حضور دائمی رانندگان در پایانه است. به طوری که پس از اخذ نوبت تنها ۲۴ ساعت قبل از زمان نوبت اخذ شده می بایستی در پایانه حضور داشته باشند.
به منظور اخذ نوبت رانندگان بایستی با ارسال عدد ۱ به سامانه ۱۰۰۰۴۴۱۴ نوبت خود را رزرو کنند.
تاکنون ۴۰ هزار راننده در این طرح ثبت نام کردهاند. مهمترین مشکلات این طرح نیز عدم دسترسی ۱۵ درصد از رانندگان به تلفنهای هوشمند، عدم اطلاعات برخی از رانندگان نسبت به فناوری روز و زیر ساخت های نامناسب اینترنتی و مخابراتی ذکر شده است.
گزارش اول نوبت دهی مجازی در پایانه بار بندرعباس را ببینید.
