مشخصات فنی کامیون باری ایسوزو تک FVR

کامیون باری ایسوزو تک مدل FVZ از جمه محصولات بهمن دیزل است که علی رغم جایگاهش فروغ چندانی در بازار ندارد. این کامیون که در آرایش محوری 2*4 عرضه می شود رقیب قدرتمندی برای کامیون های بنز تک 1924 است که سالهاست بی رقیب تاخته اند. ایسوزو باری تک از موتور 6HK1- TCS بهره می برد که توانایی تولید 300 اسب بخار قدرت و 980 نیوتن متر گشتاور در دور 1450 را دارد.

کامیون باری ایسوزو تک مدل FVR

این موتور 6 سیلندر خطی است و از امکاناتی همچون توربو شارژ، اینترکولر، حجم 7790 سی سی و سوخت رسانی کامن ریل بهره می برد. گیربکس ایسوزو تک از نوع ZF9S1115 است که توانایی ارائه 8 دنده جلو را داراست، این گیربکس با توجه به ضرایب دنده آخر از نوع اوردرایو محسوب می شود.

کلاج تک صفحه ای خشک با عملگر هیدروپنوماتیکی ، فرمان هیدرولیک ساچمه ای ، تعلیق برگی به همراه کمک های هیدروتلسکوپی. ترمز بادی مجهز به ABS و کاسه ای، رینگ 22.5 اینچ ، باک 200 لیتری ، استاندارد یورو 4 ، دو کابین. و ایربگ راننده و سرنشین از سایر مشخصات این کامیون است.

داشبورد ایسوزو باری تک

کامیون های باری علاوه بر اتاق چوبی های رایج که عمدتا برای حمل تره و بار استفاده می شوند می توانند بارگیرهایی همچون یخچال ، چادری و کانکس را نیز نصب کنند.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید