مشخصات فنی کامیون باری جفت ایسوزو FVZ

کامیون باری جفت ایسوزو FVZ از جمله محصولات عرضه شده توسط بهمن دیزل است که مشخصات آن در ادامه میآید. این کامیون از آرایش محوری 4*6 بهره می برد که در بین کامیون داران ایرانی با نام کامیون باری جفت مشهور هستند. ایسوزو باری جفت از موتور 6HK1 بهره می برد که با 6 سیلندر خطی قدرت 300 اسب بخار را در اختیار راننده می گذارد. گشتاور این موتور 980 نیوتن متر است که در دور موتور 1450 بدست می آید.

کامیون باری ایسوزو جفت FVZ

گیربکس ایسوزو FVZ مدل ZF9S1115 از کارخانه ZF است که 8 دنده جلو با ضریب نهایی 752 هزارم ارائه می کند و از این حیث یک گیربکس اوردرایو محسوب می شود. ( لازم به ذکر است مفهوم اوردرایو متفاوت از آنچیزی است که در ایران مرسوم است ). کلاج تک صفحه ای خشک از نوع هیدروپنوماتیکی با قطر 380 میلی متر نیز تکمیل کننده بخش انتقال قدرت این کامیون است.

تعلیق برگی چند لایه مجهز به کمک های هیدروتلسکوپی، فرمان هیدرولیک ساچمه ای، شاسی نردبانی، ترمزهای بادی کاسه ای دو مداره مستقل. سیستم ضدقفل ترمز ABS ، خفه کن اگزوز، باک 200 لیتری ، استاندارد آلایندگی یورو 4، دوکابین و صندلی بادی راننده از مهمترین مشخصات و امکانات این کامیون است.

کابین کامیون باری ایسوزو جفت FVZ

ایسوزو باری جفت در بازار فعلی با رقبایی همچون بنز باری جفت 2624 ایران خودرودیزل و ماز باری جفت آذهایتکس روبرو است که براساس مشخصات اعلام شده در میانه جدول رقابت خواهد ایستاد. این کامیون طبیعتا در سطح بالاتری از بنز 2624 قرار دارد اما نسبت به ماز چه از حیث توانایی فنی و چه موضوعات رفاهی سطح پایین تری دارد.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید