مشخصات فنی کشنده ماز 5440E8

کشنده ماز 5440E8 محصول به روز رسانی جدیدی است که گروه آذهایتکس در محصولات خود شکل داده است. این کشنده هر چند از کابین قبلی ماز بهره می برد اما در بخش فنی با مشخصات متفاوتی ارائه می شود که مهمترین آن استفاده از گیربکس اتوماتیک G211-12 مرسدس بنز است. با توجه به مدل ذکر شده و همین طور تصاویر ارائه شده توسط آذهایتکس این گیربکس بایستی نسل دوم پاورشیفت مرسدس بنز باشد که در کشنده آکتروس MP3 از 2008 میلادی نصب می شدند.

موتور این کشنده از نوع مرسدس بنز OM457 LA میباشد که با قدرت 430 اسب بخار ، گشتاور 2000 نیوتن متری و استاندارد یورو 5 ارائه می شود. اکسل بنز مدل R440 ، بخاری درجا ، مونیتور و تلویزیون 10.7 اینچی ، صندلی بادی ، قفل مرکزی ، گرمکن گازوییل ، ریتاردر موتور ، تعلیق جلو پارابولیک و عقب بادی. وزن ناخالص 44 تن و باک 1000 لیتری از مهمترین مشخصات این کشنده است.

لازم به ذکر است ریتاردر موتور به معنای رایج ریتاردر که مورد استفاده رانندگان میباشد نیست. واژه ریتاردر به مفهوم بازدارنده است و در چنین مواردی اشاره به ترمز موتور یا ترمز اگزوز ( خفه کن ) است. ریتاردر گیربکس دستگاهی جداست که برای این کشنده به صورت آپشن در نظر گرفته شده است. از مزایای این کشنده مشترک بودن نوع موتور با کشنده آکسور و نوع گیربکس با برخی کشنده های اکتروس ارائه شده در ایران است که می تواند در بخش تامین قطعات و تعمیرات برای راننده جذاب باشد.

2 نظرات

  1. قیمت نهایی چقدر است؟

    • فعلا با آذهایتکس قرارداد همکاری نداریم. عضو کانال باشید اخبار فروش میاد

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید