احتمال واگذاری کامیون اینترناش به فولکس واگن

به گزارش رویترز مدیرعامل گروه نویستار ( مالک برند کامیون اینترناش ) از فراهم شدن شرایط جهت فروش سهام کمپانی یا همکاری با یک برند دیگر خبر داد، در مصاحبه ای که با تروی کلارک انجام شد وی افزود که نویستار می تواند یک کاندیدای مناسب برای فروش یا شراکت با گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان باشد. فولکس واگن به تازگی تمایل خود به توسعه بازار کامیون در آمریکای شمالی را اعلام کرده بود.

کشنده اینترناش HX
کشنده اینترناش HX

نویستار بر اثر مشکلاتی که در ساختار سیستم EGR برایش پیش آمد بسیاری از مشتریانش را در چند سال گذشته از دست داد، در چندماه گذشته فروش بازار کامیون آمریکای شمالی شرایط مناسبی نداشته است به صورتی که دایملر خبر از احتمال کاهش نیروهای کار و ولوو از احتمال قطع کردن تولید در آمریکای شمالی می دهد. از مهمترین امتیازات نویستار نسبت به شرکت رقیب پاکار داشتن نمایندگی های فراوان در سراسر آمریکاست و این می تواند موضوع جالبی برای خریداران احتمالی باشد.

مطالب مرتبط

کامیون جدید اینترناش HX

2 نظرات

  1. گروه فولکس واگن خودش با مشکلات مالی فراوانی مواجه هست مخصوصا به دلیل رسوایی دیزلی اخیر حالا این پول هنگفت برای خرید شرکتی مثل ناویستار اینترنشنالو از کجا میده؟

    • بخش کامیون درگیر مشکلات خودروهای سواری دیزلی فولکس واگن نشده است و کاملا جداست، در چنین مواقعی یک شرکت اسپین آف Spin Off تاسیس می کنند و با جمع آوری سرمایه خریداران جدید اقدام به سرمایه گذاری جدید می کنند. حضور اندریاس رنشلر در گروه فولکس واگن نیز اساسا برای تاسیس همین شرکت جدید و هولدینگ کامیون فولکس واگن انجام شد.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید