فروش سهام بخش کامیون فولکس واگن

به گزارش بلومبرگ اندریاس رنشلر Andreas Renschler عضو هیئت مدیره فولکس واگن و مسئول بخش کامیون فولکس واگن از تصمیم برای فروش یا عرضه عمومی سهام بخش کامیون فولکس واگن و استقلال بیشتر از کمپانی مادر خبر داد.  بخش کامیون فولکس واگن شامل اسکانیا، مان و کامیون های سبک فولکس واگن می شود و به تازگی برنامه ای برای تبدیل شدن به یک هلدینگ جهانی اعلام کرده است.

ورود به بازارهایی همچون آمریکا و چین از دیگر برنامه های بخش کامیون سازی فولکس واگن است که طبیعتا برای ورود به بازار آمریکا فولکس واگن باید یکی از شرکت های پاکار یا اینترناش را خریداری کند و این موضوع می تواند رقبای بزرگی همچون دایملر یا ولوو را به چالش بکشد. هر چند اندریاس رنشلر از پاسخ به تمایل فولکس واگن به خرید هر کدام از این برندها سرباز زد.

اندریاس رنشلر سال گذشته برای ترکیب برندهای کامیونی فولکس واگن اسکانیا و مان و ایجاد شرکت جدید وارد هیئت مدیره فولکس واگن شد و در واقع برنامه فولکس واگن برای رقابت با ولوو و دایملر در بخش کامیون را نشان میداد، ایشان قبل از این عضو هیئت مدیره دایملر و مسئول بخش کامیون این شرکت بودند.

کشنده اسکانیا کشنده مان
کشنده اسکانیا کشنده مان

3 نظرات

  1. اگه بخواد وارد بازار امریکا بشه بنظرم باید یه برند بخره
    تجربه نشون دادهه بازار تراک های سنگین امریکا به برند های خارجی روی خوش نشون نمیده(از برندهای ژاپنی صرف نظر بکنیم)
    مثل دایملر که با خرید 4 برند تراک ساز چندین موتور ساز و قطعه ساز وارد بازار امریکا شد
    و ایضا ولوو که با خرید ماک به شکل قوی تری وارد بازار امریکا شد(قبل از خرید ماک ولوو در بازار امریکا فعال بود به اشکال مختلف با برندهای دیگر)
    بخش تراک سازی فولکسم باید برای بازار امریکا همین کارو بکنه
    وگرنه اونجور که باید و شاید برند درجه یک این بازار نخواهد شد.
    راستی میخواستم ببینم مطلبی در مورد ورود جی ام به بخش مدیوم دیوتی بازار امریکا با همکاری اینترناش ندارین؟و همین طور ورود دوباره اش به بخش لایت دیوتی با همکاری ایسوزو.

  2. تلفظ صحیح نام رییس بخش کامیون فولکس واگن ظاهرا اندریاس رنچلر است که در متن سهوا رنشلر قید شده است و امکان تغییر آن نیست.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید