شرایط ثبت نام بنز تک 1401

خوانندگان گرامی قبل از مطالعه شرایط چند نکته حائز اهمیت است. نخست اینکه مجله سلطان جاده صرفا اطلاع رسانی می کند و دخالتی در قیمت گذاری یا تعیین شرایط ندارد. برای اطلاع از شرایط فروش کامیون های خود مجله اینستاگرام ما را با آیدی krtrucks دنبال کنید. نکته آخر اینکه شرایط فروش لیزینگی با اقساط طولانی مدت در حال حاضر فعال نمی باشد.

قیمت نقدی فروش یک دستگاه بنز تک 1924 باری در حال حاضر 1 میلیارد و 853 میلیون و 600 هزار تومان می باشد. این مبلغ با احتساب مالیات و عوارض قانونی است و میتواند شامل تخفیف نیز بشود. هزینه علی الحساب بیمه شخص ثالث نیز 7 میلیون و 500 هزار تومان می باشد.

اما چنانکه بخواهید به صورت مرحله ای پرداخت کنید باید 915 میلیون تومان هنگام ثبت نام واریز کنید. پیش پرداخت دوم چک به مبلغ 458 میلیون تومان و به سررسید 1 ماهه است. پیش پرداخت سوم نیز چک به مبلغ 229 میلیون تومان و به سررسید 3 ماه است. چک چهارم و آخر نیز مبلغ 259 میلیون و 500 هزار تومان است که به سررسید 5 ماهه دریافت می شود.

هزینه پلاک هر دستگاه کامیون به صورت علی الحساب 393 هزار تومان می باشد. قیمت ها رند شده اند. بنابر اعلام ایران خودرو دیزل چنانکه صندلی های جدید در کابین نصب شود هزینه آن جداگانه اخذ می شود.

10 نظرات

  1. در آمد به ریال است هزینه ها همه به دلار ،
    فاصله تا خرید کردن خیلی طولانیه .
    تازه ماشینهایی که استاندارد و برند نیستتد.

  2. مشخص نیست که پیام ارسال شده یا نه،

  3. کامبیز احمدی

    حیف این همه پول که بخوای بابت این آشغالا بدی

  4. سلام خریدار بنز تک هستم باید از کجا و چطوری اقدام کنم؟؟

  5. سلام بابا ای چه شرایط مزخرفیه برا خودروهای قسطی

  6. سلام علیکم من خریدار بنز تک گمپرسی هستم چه جوری باید خرید کنم پولم نفد است

  7. بریز تو کانال

  8. سلام نام نویسی کی شروع میشه

  9. سلامچطور‌میشه‌ثبت‌مام‌کنیم‌لطفا‌راهنمایی‌کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید