شرایط ثبت نام کمپرسی بنز تک نقد و اقساط 1401

قبل از مطالعه مطلب مد نظر داشته باشید که مجله سلطان جاده صرفا اطلاع رسانی می کند و دخالتی در قیمت گذاری و شرایط آن ندارد. فروش اقساطی به صورت لیزینگی و طولانی مدت نیز در حال حاضر فعال نمیباشد و این شرکت اقساط را به صورت مرحله ای قبل از تحویل تعریف کرده است.

براساس اعلام ایران خودرو نخستین برنامه فروش نقدی و شرایطی کمپرسی بنز تک 1924 به شرح ذیل است. چنانکه مایل به خرید نقدی این کامیون هستید میبایست مبلغ 1 میلیارد و 869 میلیون تومان پرداخت کنید. این مبلغ شامل هزینه هایی همچون مالیات بر ارزش افزوده، علی الحساب بیمه و پلاک می باشد و میتواند شامل تخفیف نیز بشود.

چنانکه مایل به پرداخت مرحله ای هستید بایستی 923 میلیون و 500 هزار تومان هنگام ثبت نام واریز کنید. پیش پرداخت دوم چک به مبلغ 462 میلیون تومان به سررسید 1 ماهه است. پیش پرداخت سوم چک با مبالغ 461 میلیون و 600 و 231 میلیون تومان به سررسید 3 ماهه است. چنانکه چک دوم شما 231 میلیون تومانی باشد چک سوم به مبلغ 230 میلیون و 600 و سررسید 4 ماهه الزامی می شود.

هزینه پلاک هر دستگاه کامیون به صورت علی الحساب در سال 1401 مبلغ 393 هزار تومان می باشد.

قیمت فروش کامیون کمپرسی بنز 1924
قیمت فروش کامیون کمپرسی بنز 1924

72 نظرات

  1. درود چرا بنزتک کمپرسی پلاک نمیشوند تکلیف ما چیه از آبانماه 1401تاحالاهزینه پارکینگ راهنمایی و رانندگی میدم ولی همچنان پلاک های ماشین نیامده هرچی زنگ زدم ایران دیزل به آقای تدین میگد فعلاً خبری از پلاک نیست این چه نونی اس که می‌برید توخونه تون مردم را به خاک سیاه نشوندی چرا باید ملت تاوان شما را بدهند یعنی یکی به داد این ملت نمیرسه

  2. آخه توی مملکتی که خدارو شکر همه چیز به وفور ودر حد آقایی ملت ایران هست آیا یک شرکتی که اسم ایران رو یدک میکشه که مابرای ملت غیور ایران زمين به نحو احسن کار انجام می‌دهیم ولی متاسفانه هیچ یک از ارگانهای دولتی وحتی رهبر معظم انقلاب اسلامی اخطار نمیدهند به سازندگانی که اکثر لوازمش چینی اشغالی هست چرا چنتا از مدیران این شرکت‌ها یی که واقعا ستم میکنند به این ملت‌ به این خوبی که همه جوره راضی هستند ولی ازگرانی گله دارند چرا بداد ملت خودمان نمیرسید که دزدی وفحشا همة شهرها را فرا گرفته ملت شاه را بیرون کردن رانت خواری پارتی بازی حق حساب گرفتن تمام شه این همه شهدا جواب آنها را کی می خواهد بدهد خدایا هر کسي توی هر لباسی به‌ این مملکت خیانت می‌کند نصلش را انقراض کن وکسانی که به هر نحوی خدمت صادقانه می‌کنند طول عمر عطا بفرما لعنت خدا بر کسي که ملت ایران را اذیت و آزار می‌دهد به‌ هر شکلی‌ اول از مجلس که اکثرا رانت خواری ودست پرورده امپریالیسم هستند امین به امید روزی که دوباره ايرانی سربلند ومردمانی شاد داشته باشند خدایا شکرت که شکر کردن وظیفه من وامثال من هست من خودم بنز صفر رو دادم۱۷۲ملیون حالا باید ۳ملیاردو ۲۰۰ شاسی خالی بگیرم منم باید دزد باشم واگرنه با خانواده‌ مشکلی نمیخوردم که بمیرم روزي هزاران بار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید