فروش اقساطی کامیون بنز 1401

براساس اعلام ایران خودرو دیزل فروش نقدی و اقساطی مرحله ای کامیون بنز تک سال 1401 به شرح ذیل است. برای خرید نقدی کامیون بنز تک باری میبایستی مبلغ 1 میلیارد و 853 میلیون تومان پرداخت کنید. البته این مبلغ میتواند شامل تخفیف نیز بشود. مبلغ فوق با احتساب علی الحساب بیمه شخص ثالث، هزینه شماره گذاری و مالیات و عوارض قانونی است.

قیمت فروش کامیون کمپرسی بنز 1924
قیمت فروش کامیون کمپرسی بنز 1924

چنانکه مایل به خرید اقساطی مرحله ای باشید میبایست مبلغ 915 میلیون تومان هنگ ثبت نام پرداخت کنید. پیش پرداخت دوم چک به مبلغ 458 میلیون تومان است که به سررسید یکماهه از هنگام ثبت نام دریافت می شود.

پیش پرداخت سوم و چهارم چک به مبلغ 229 میلیون تومان است که به سررسیدهای 3 و 4 ماهه دریافت می شود. چنانکه تاریخ چک ها را یکماه عقب تر ببرید میتوانید با یکماه تاخیر کامیون خود را دریافت کنید.

مبلغ علی الحساب بیمه شخص ثالث 7 میلیون و 500 هزار تومان میباشد. هزینه پلاک یک دستگاه کامیون در سال 1401 مبلغی نزدیک به 400 هزار تومان میشود. لازم به ذکر است فروش اقساطی به روش لیزینگی با اقساطی طولانی در حال حاضر فعال نمی باشد.

132 نظرات

  1. داریوش کیانی گلشوری

    سلام علیکم
    کشنده ویا هرچی که میخواهید بفروشید باید بگذارید حداقل سه ماه شروع به کار کند و هرماه مبالغی بگیرید درغیر اینصورت این روش نه اقساطی است و نه ارزش خرید دارد اگر واقعآ قصد کمک دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید