مشخصات فنی کامیون باری رنو D WIDE سایپا دیزل

علی رغم اینکه محصولات سنگین رنو عمدتا توسط آریا دیزل عرضه می شوند اما محصولات متوسط این شرکت از جمله کامیون های باری توسط سایپادیزل از بزرگترین تولیدکنندگان کامیون در ایران به فروش می رسند. رنو دی واید D WIDE از جمله کامیون های باری جدید رنو است که در خطوط تولید این شرکت هم حضور دارد. رنو دی واید عرضه شده توسط سایپا دیزل با آرایش محوری 2*6 تولید می شود که میتوان آن را جایگزین رنو میدلام باری دانست. با این توضیح که فعلا این کامیون طرح فروش فعال ندارد.

کامیون باری رنو D Wide
کامیون باری رنو D Wide

موتور و گیربکس

موتور رنو دی واید از نوع DX17 است که با 6 سیلندر خطی می تواند قدرت 310 اسب بخار و همچنین گشتاور 1153 نیوتن متر را دور 1200 تا 1800 تحویل دهد. استاندارد آلایندگی یورو 5 ، حجم 7.2 لیتر ، ظرفیت روغن 30 لیتر ، پیش گرم کن ، فن الکتریکی و خفه کن از سایر مشخصات این موتور است. گیربکس این کامیون از نوع ZF با کد 9S1110TO است که 8 دنده جلو ، دنده کرال و دنده عقب را شامل می شود.

کلاج هیدرولیکی تک صفحه ای خشک ساخت VALEO ، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم در دو جهت. دیفرانسیل تخت یا کاهنده تکی ، تعلیق پارابولیک جلو و بادی در عقب به همراه تنظیم ارتفاع از داخل اتاق. ترمزهای دیسکی در جلو و عقب ، ترمز بادی دومداره مستقل ، پمپ باد دو سیلندر. ترمز EBS و ASR ، دو کابین مجهز به دریچه سقف. تک تخت خواب. تنظیم آینه های جانبی به همراه گرمکن و بخاری درجا از جمله امکانات استاندارد این کامیون است.

طول کامیون باری رنو دی واید 9960 میلیمتر است که می توان آن را به صورت رند شده یک کامیون 10 متری محسوب کرد. کارت 26 تن ، وزن خالص بدون اتاق بار 7879 و ارتفاع تقریبا یک متری لبه شاسی تا زمین مشخصات ابعاد و اوزان این کامیون است.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید