بروکراسی اداری مانع نوسازی کامیون های فرسوده

به گزارش سامانه خبری وزارت راه و به نقل از اسلامی معاون رئیس جمهور دولت برای نوسازی 55 هزار دستگاه کامیون برنامه مدونی داشته است که نتیجه گیری آن دستخوش مسائلی شده است. به گفته وزیر راه ریشه این مسائل در صنایع خودروسازی است، یکی از صنایع خودروسازی که سالها کامیون را به کامیون داران فروخته است نتوانسته است آنها را تحویل دهد. به همین دلیل وزرات راه تلاش کرده است تا از محل قانون احکام دائمی ماده 30 پنج هزار کامیون دست دوم را وارد کشور کند.

خواب کامیون از مهمترین نتایج خود راننده است
کامیون فرسوده

این کامیون ها میبایست زیر 3 سال کارکرد داشته باشند و مابقی 50 هزار دستگاه کامیون از طریق شرکت های خودروسازی تامین شود. وی اظهار امیدواری کرد که شرکت های خودروساز این کامیون ها را به صورت مرغوب و باکیفیت تولید کنند و همچنین با کاهش بروکراسی های اداری واردات 5 هزار دستگاه کامیون دست دوم تسریع شود.

یک نظر

  1. سلام چرا قیمت ماشین اینقدر زیاده تو کشور همسایه پانصدتا ششصد تومن ولی تو ایران شش وهفت میلیارد هسته چه فرقی بین ما واونا هست ماباید اینهمه زجر بکشیم کسی که هیچ مدرک رانندگی نداره چند تا ماشین میخره ولی اونی که راننده هست الان با این گرونی ماشین حتی یه ماشینم نداره مسئولین فکری به حال رانندگان کنند اینها هم مال همین مملکت هستند ولی هیچ کس به انها توجه نمی کنند

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید