رونمایی کامیون الکتریکی شهری رنو D WIDE Z.E

کامیون سازی رنو به تازگی نوعی از D WIDE را با ورودی آسان راننده یا Low Entry به صورت الکتریکی عرضه کرده است که برای مصارف شهری از جمله حمل زباله مورد استفاده قرار می گیرند. با اضافه شدن این محصول در حال حاضر سبد کامیون های الکتریکی رنو از 3.5 تا 26 تن را پوشش می دهد. از مهمترین مشخصات این کامیون بایستی به ورودی پایین یا LEC آن اشاره کرد 200 میلیمتر از نمونه معمول آن پایین تر است.

کامیون برقی رنو مختص حمل زباله مدل D WIDE Z.E

باز شدن 90 درجه دربها و یک پله ورودی ضد لغزش مواردی هستند که ورود و خروج کارکنان را برای 100 مرتبه در روز سهل می کنند. از مزایای کابین پایین می توان به افزایش ایمنی آن خصوصا در دید راننده و امنیت رهگذران اشاره کرد ، به همین منظور رنو یک پنجره به صورت آپشن برای پشت کابین توصیه می کند. ظرفیت کابین این کامیون رنو 4 نفر به انضمام راننده است و کف مسطح آن ( آپشن ) امکانات عبور و مرور مناسبی را برای این افراد فراهم می کند.

این محصول با همکاری Estepe کاربری ساز هلندی طراحی شده است و از آرایش محوری 2*6 به همراه محور فرمانپذیر در عقب بهره می برد. لازم به ذکر است Estepe از جمله کاربری سازان به نام دنیای کامیون است که کامیون های شرکتی را برای مصارف خاص مانند ماشین بر تجهیز و آماده می کند.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید