مشخصات فنی کشنده دوو 44 تن prima

کشنده دوو 44 تن که در میان کامیون داران ایرانی با نامهای پرایما یا پریما هم شناخته می شود از جمله محصولات کاسپین خودرو است که به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. این کشنده که در بازارهای جهانی با نامهای prima و MAXIMUS عرضه می شود محصول کمپانی تاتا دوو است که از زیرمجموعه های تاتاموتورز هند محسوب میشود. برای اطلاع بیشتر از سابقه این برند کامیونی کامیون دوو را ببینید.

کشنده دوو 44 تن پریما

موتور

کشنده های دوو عموما از موتورهای برند دوسان DOOSAN کره جنوبی ، کامنز آمریکا و یا کرسر ایویکو بهره می برند. که البته نمونه های عرضه شده در ایران از موتورهای دوسان استفاده می کنند. دوسان از برندهای مطرح کره ای تولید کننده ماشین آلات عمرانی مانند بیل مکانیکی است که البته از تولیدکنندگان به نام موتورهای دیزل در جهان است. نوع موتور نصب شده بر روی کشنده دوو 44 تن توسط سازنده مشخص نشده است اما با توجه به مشخصات ذکر شده بایستی مدل DV11K باشد.

این موتور از نوع خورجینی 6 سیلندر است که می تواند 450 اسب بخار قدرت و 2108 نیوتن متر گشتاور تولید کند. استاندارد آلایندگی یورو 5 و ظرفیت روغن 35 لیتر از دیگر مشخصات این موتور است. گیربکس کشنده دوو ساخت ZF مدل 12AS2330TO است که براساس شماره محصول از نوع دستی اتوماتیک 12 دنده است. اما در کاتالوگ شرکت کاسپین خودرو این گیربکس 6 دنده ذکر شده است که طبیعتا با بی دقتی تهیه شده است.

داشبورد کشنده دوو 44 تن

طول 6035 میلمتر ، عرض 2515 میلیمتر ، ارتفاع 3690 ، کارت 44 تن ، وزن خالص 7 تن و 800 کیلوگرم. فرمان هیدرولیک ، دوکابین ، باک 800 لیتری فولادی، باک ادبلو 47 لیتری، بخاری درجا ، صندلی راننده بادی. ترمز بادی دیسکی ساخت وابکو مجهز به EBS ، ترمز موتور ، رینگ و لاستیک 22.5 اینچ و برق 24 ولت از سایر مشخصات این محصول است.

7 نظرات

  1. منصور باوفا اودلو

    کامیون ۱۸ تن

  2. سلام
    الان هم ثبت نام دارین!؟

  3. فروش دارین اگه اره چند

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید