مشخصات فنی کمپرسی جفت ایسوزو FVZ

کمپرسی جفت ایسوزو مدل FVZ از جمله محصولات با کیفیت و نسبتا به روز بازار است که البته نمود مناسبی در بازار برخوردار نیست. در حال حاضر تنها شرکت ایران خودرودیزل است که با کمپرسی جفت 2624 در بازار حضور دارد و به جاست محصولات به روز تر و باکیفیتی همچون ایسوزو در این بخش حضور جدی داشته باشند. ایسوزو کمپرسی جفت نیز مانند سایر محصولات هم رده بهمن دیزل از موتور 6HK1 بهره میبرد.

کمپرسی جفت ایسوزو FVZ

این موتور که از 6 سیلندر خطی ، سوپاپ بالا و سوخت رسانی کامن ریل بهره می برد می تواند قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 980 نیوتن متر را در دور 1450 تولید کند. گیربکس ایسوزو کمپرسی از نوع 8 دنده ساخت زد اف است که براساس ضریب دنده آخر از نوع اوردرایو محسوب می شود. ( لازم به ذکر است مفهوم اصلی اوردرایو در گیربکس متفاوت از تعریف آن در ایران می باشد )

داشبورد راننده ایسوزو کمپرسی جفت

تکمیل کننده انتقال قدرت این کامیون کلاج هیدروپنوماتیک تک صفحه ای خشک است که از قطر 380 میلیمتر بهره می برد. تعلیق کمپرسی جفت ایسوزو از نوع فنر برگی ساده به همراه کمک های هیدروتلسکوپی است. فرمان هیدرولیک ساچمه ای ، شاسی نردبانی با 7 تیرک عرضی ، ترمز بادی کاسه ای مجهز به ABS ASR و EBD. خفه کن اگزوز ، استاندارد یورو 4 ، بالابر برقی کابین ، کیسه هوای سرنشین و راننده. آینه گرمکن دار با تنظیم برقی ، سوئیچ ایموبلایزر، لاستیک تیوبلس با رینگ 22.5 ، بخاری درجا و کابین تخت خواب دار از دیگر امکانات ایسوزو کمپرسی جفت است.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید