مشخصات فنی کامیونت ایسوزو 8 تن

کامیونت ایسوزو 8 تن با به عبارت دقیق تر 8.5 تن از جمله محصولات بهمن دیزل است که با نام NPR75M عرضه می شود. موتور این کامیونت مدل معروف ایسوزو 4HK1 است که با 4 سیلندر خطی ، 155 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور از بهترین های بازار ایران است. حجم این موتور اندکی بیش از 5 لیتر است که نیروی تولید آن به واسطه کلاج تک صفحه ای خشک دیافراگمی به گیربکس منتقل می شود. کلاج همه کامیونت های ایسوزو از نوع هیدرولیکی است.

کامیونت ایسوزو
کامیونت ایسوزو

گیربکس کامیونت 8 تن ایسوزو مدل MYY-6S است که 6 دنده جلو ارائه می کند و با توجه به ضریب دنده 6 از نوع اور درایو است. تعلیق ایسوزو فنرهای برگی معمولی به همراه کمک های هیدروتلسکوپی است. فرمان هیدرولیک ، طول 7800 میلیمتر ، وزن ناخالص 8400 کیلوگرم ، ترمز کاسه ای هیدرولیکی. ترمز اگزوز ، ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیربکس، مجهز به ABS و ASR ، توزیع نیروی ترمز EBD. برق 24 ولت ، باک 140 لیتری ، رینگ های سایز 17.5 اینچ و استاندارد یورو 4 از دیگر مشخصات این کامیونت است.

از مهمترین نقطه ضعف های ایسوزو ترمز هیدرولیکی و اتاق تک کابین است. این محصول تفاوت عمده ای در بخشهای فنی با کامیونت 6 تن ایسوزو ندارد و تنها طول شاسی آن متفاوت است.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید