سلطان جاده

برنامه فروش نقدی و اقساطی کشنده فوتون

قیمت کشنده فوتون

قیمت کشنده فوتون

کشنده فوتون H4 که توانسته است سبد کشنده ایران خودرو دیزل را از چنگ مرسدس بنز درآورد به تازگی به صورت نقد و اقساط در برنامه فروش قرار گرفته است. قیمت نقدی کشنده فوتون مبلغ 2 میلیارد و 260 میلیون تومان می باشد که قیمت رقابتی در بین رقبای چینی آن محسوب می شود. اما در روشهای اقساطی بایستی به منظور پیش پرداخ مبلغ 1 میلیارد و 130 میلیون تومان پرداخت شود.

فروش کشنده فوتون 420 ایران خودرو دیزل

مابقی وجه خودرو به 3 روش قابل پرداخت است.
روش اول پرداخت 360 میلیون تومان دوماه پس از ثبت نام و 360 میلیون تومان نیز 3 ماه پس از ثبت نام است. باقیمانده وجه نیز هنگام صدور دعوت نامه از مشتری دریافت می شود.

در روش دوم پرداخت های زمان دار به 3 پرداخت 225 میلیون تومانی در سررسید های دو سه و چهارماهه می باشد. باقیمانده قیمت کشنده فوتون نیز هنگام صدور دعوتنامه اخذ می شود.

در روش سوم خریدار بایستی دوماه پس از ثبت نام 230 میلیون تومان و 300 میلیون تومان 3 ماه پس از ثبت نام واریز کند. مابقی قیمت کامیون نیز به مبلغ 600 میلیون تومان به مشتری تسهیلات 9 ماهه با نرخ 24 درصد و مبالغ 74 میلیون و 125 هزار تومان داده می شود. همچنین مشتری می تواند بازپرداخت این مبلغ را با سود 24.5 درصد به صورت 12 ماهه با اقساط 57 میلیون و 500 هزار تومان انجام دهد. برای اطلاع از ویژگی های فنی این محصول مشخصات کشنده فوتون را ببینید.

خروج از نسخه موبایل