سلطان جاده

مشخصات فنی کامیونت ایسوزو 6 تن

فروش ایسوزو 6 تن Npr

فروش ایسوزو 6 تن Npr

تولید کامیونت ایسوزو 6 تن از سال 1382 در مجموعه بهمن دیزل آغاز شد و تا به امروز 3 نسل آن مهمان جاده های ایران بوده است. زمانی که بازار ایران در بخش کامیونت تنها میتوانست بر روی خاورهای 606 و 608 ایران خودرودیزل حساب باز کند. این کامیونت در حال حاضر با موتور 4HK1 ایسوزو و مشخصاتی همچون 4 سیلندر خطی ، حجم در محدوده 5 لیتر ، قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر عرضه می شود.

کامیونت ایسوزو NPR

جعبه دنده این کامیونت با برند ایسوزو و مدل MYY-6S ارائه می شود که می تواند 6 دنده جلو در اختیار راننده بگذارد. با توجه به ضرایب دنده این گیربکس از نوع اوردرایو محسوب می شود. ( لازم به ذکر است منظور از اوردرایو بودن گیربکس با مفهومی که بین راننده از واژه اور متداول است متفاوت است ) . کلاج این کامیونت نیز از نوع تک صفحه ای خشک و کنترل کننده هیدرولیکی است.

تعلیق کامیونت ایسوزو 6تن از نوع فنرهای برگی به همراه کمک های هیدروتلکسکوپی است. فرمان هیدرولیک ، شاسی نردبانی ، طول 6.5 متر ، ترمز کاسه ای هیدرولیکی. مجهز به ABS و ASR ، توزیع نیروی ترمز EBD ، ترمز اگزوز ، ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیربکس ، تایر سایز 17.5 اینچ. باک 140 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 4 از مهمترین مشخصات این کامیونت است. کابین این محصول نیز بدون جای خواب مونتاژ می شود.

از مهمترین نقطه ضعف های کامیونت ایسوزو 6 تن بایستی به ترمز هیدرولیکی و اتاق تک کابین آن اشاره کرد. اما در مقابل کیفیت ایسوزو میتواند برگ بنده این محصول در مقابل رقبای نه چندان قدرش باشد.

خروج از نسخه موبایل