تولید کامیونت ایسوزو ۶ تن از سال ۱۳۸۲ در مجموعه بهمن دیزل آغاز شد و تا به امروز ۳ نسل آن مهمان جاده های ایران بوده است. زمانی که بازار ایران در بخش کامیونت تنها میتوانست بر روی خاورهای ۶۰۶ و ۶۰۸ ایران خودرودیزل حساب باز کند. این کامیونت در حال حاضر با موتور ۴HK1 ایسوزو و مشخصاتی همچون ۴ سیلندر خطی ، حجم در محدوده ۵ لیتر ، قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر عرضه می شود.

جعبه دنده این کامیونت با برند ایسوزو و مدل MYY-6S ارائه می شود که می تواند ۶ دنده جلو در اختیار راننده بگذارد. با توجه به ضرایب دنده این گیربکس از نوع اوردرایو محسوب می شود. ( لازم به ذکر است منظور از اوردرایو بودن گیربکس با مفهومی که بین راننده از واژه اور متداول است متفاوت است ) . کلاج این کامیونت نیز از نوع تک صفحه ای خشک و کنترل کننده هیدرولیکی است.
تعلیق کامیونت ایسوزو ۶تن از نوع فنرهای برگی به همراه کمک های هیدروتلکسکوپی است. فرمان هیدرولیک ، شاسی نردبانی ، طول ۶٫۵ متر ، ترمز کاسه ای هیدرولیکی. مجهز به ABS و ASR ، توزیع نیروی ترمز EBD ، ترمز اگزوز ، ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیربکس ، تایر سایز ۱۷٫۵ اینچ. باک ۱۴۰ لیتری و استاندارد آلایندگی یورو ۴ از مهمترین مشخصات این کامیونت است. کابین این محصول نیز بدون جای خواب مونتاژ می شود.
از مهمترین نقطه ضعف های کامیونت ایسوزو ۶ تن بایستی به ترمز هیدرولیکی و اتاق تک کابین آن اشاره کرد. اما در مقابل کیفیت ایسوزو میتواند برگ بنده این محصول در مقابل رقبای نه چندان قدرش باشد.