مشخصات فنی کامیونت ایسوزو 6 تن

تولید کامیونت ایسوزو 6 تن از سال 1382 در مجموعه بهمن دیزل آغاز شد و تا به امروز 3 نسل آن مهمان جاده های ایران بوده است. زمانی که بازار ایران در بخش کامیونت تنها میتوانست بر روی خاورهای 606 و 608 ایران خودرودیزل حساب باز کند. این کامیونت در حال حاضر با موتور 4HK1 ایسوزو و مشخصاتی همچون 4 سیلندر خطی ، حجم در محدوده 5 لیتر ، قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر عرضه می شود.

کامیونت ایسوزو NPR
کامیونت ایسوزو NPR

جعبه دنده این کامیونت با برند ایسوزو و مدل MYY-6S ارائه می شود که می تواند 6 دنده جلو در اختیار راننده بگذارد. با توجه به ضرایب دنده این گیربکس از نوع اوردرایو محسوب می شود. ( لازم به ذکر است منظور از اوردرایو بودن گیربکس با مفهومی که بین راننده از واژه اور متداول است متفاوت است ) . کلاج این کامیونت نیز از نوع تک صفحه ای خشک و کنترل کننده هیدرولیکی است.

تعلیق کامیونت ایسوزو 6تن از نوع فنرهای برگی به همراه کمک های هیدروتلکسکوپی است. فرمان هیدرولیک ، شاسی نردبانی ، طول 6.5 متر ، ترمز کاسه ای هیدرولیکی. مجهز به ABS و ASR ، توزیع نیروی ترمز EBD ، ترمز اگزوز ، ترمز دستی مکانیکی در انتهای گیربکس ، تایر سایز 17.5 اینچ. باک 140 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 4 از مهمترین مشخصات این کامیونت است. کابین این محصول نیز بدون جای خواب مونتاژ می شود.

از مهمترین نقطه ضعف های کامیونت ایسوزو 6 تن بایستی به ترمز هیدرولیکی و اتاق تک کابین آن اشاره کرد. اما در مقابل کیفیت ایسوزو میتواند برگ بنده این محصول در مقابل رقبای نه چندان قدرش باشد.

یک نظر

  1. فکر همه چی شو کردن بدلیل اینکه مسافت های دوری میشه رفت باهاش جای استراحت گذاشته نشده ،،،همه ماشین سنگین جای استراحت باید گذاشت تا از خطرات خواب الودگی در امان باشن رو صندلی نمیشه خوابید

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید