مشخصات فنی کامیونت شیلر 6 تن

کامیونت شیلر که بر حسب ظاهر از اتاق کامیونت های ایسوزو بهره می برد اما در زیر چهره یک کامیونت چینی محسوب می شود. این کامیونت از موتور مشهور و مطرح اکثر کامیونت ها چینی موجود در بازار یعنی موتور کامنز مدل ISF 3.8 بهره می برد. البته موتور شیلر برخلاف سایر موتورهای بازار دارای 141 اسب بخار در مقابل 151 اسب بخار سایرین است که با گشتاور 440 نیوتن متری ارائه می شود. این موتور 4 سیلندر ، 16 سوپاپ ، دارای توربو شارژ و اینترکولر است و حجمی نزدیک به 4 لیتر دارد.

کامیونت-شیلر-6-تن
کامیونت-شیلر-6-تن

گیربکس این کامیونت محصول برند چینی WLY مدل 6G55 است که بر اساس ضرایب دنده از نوع اوردرایو محسوب می شود و 6 دنده جلو عرضه می کند. گیربکس های اوردرایو نسبت به مدل های دایرکت درایو گزینه مناسب تری برای کاهش مصرف سوخت هستند. کلاج این کامیونت نیز از نوع تک صفحه ای خشک با عملکردی بادی روغنی ( هیدروپنوماتیک ) است.

تعلیق جلو و عقب از نوع فنر برگی است که با کمک های هیدرولیکی ترکیب می شود. فرمان هیدرولیک ، ترمز جلو و عقب بادی دیسکی ، سیستم ترمز ضدقفل یا ABS. ترمز دستی بادی، ترمز اگزوز ، لاستیک های تیوبلس با قطر 17.5 اینچ و باک آلومینیومی 170 لیتری از دیگر مشخصات فنی این کامیونت هستند.

یک نظر

  1. سالار جاده است

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید