معرفی کشنده امپاور empower بهمن دیزل

روزهای گذشته با خبر متفاوتی از گروه بهمن دیزل مواجه شدیم، شرکتی که به صورت سنتی با تولید کامیونت شناخته می شود برای عرضه یک محصول کشنده در سبد خود تلاش می کند. محصول وعده داده شده از سوی بهمن دیزل کشنده امپاور empower است که براساس بررسی های دقیق نشریه سلطان جاده در واقع همان کشنده فوتون EST است که به صورت همزمان توسط ایران خودرو دیزل نیز با نام H5 معرفی شده است.

کشنده امپاور empower بهمن دیزل

تنها تفاوت های این کشنده در چهره ظاهری با کشنده فوتون EST را بایستی در طرح چراغ های جلو و جلو پنجره جستجو کرد. در سایر بخش های نمای جلو ظاهرا تغییری در طرح اصلی داده نشده است. چراغ های جلو این کشنده مشابه الگو طراحی کامیون های جدید داف هستند و البته به منظور جانمایی نشان بهمن دیزل مجبور به تغییراتی در جلو پنجره شده اند. در مطلب منتشر شده توسط گروه بهمن از موتور 500 اسب بخاری کامنز نام برده شده است که به احتمال زیاد گونه قوی تر سری ISGe باشد.

گیربکس این کامیون از برند زداف ZF معرفی شده است و امکاناتی همچون سیستم کمکی ترمز AEBS ، سیستم هشدار انحراف مسیر LDWS ، کنترل پایداری ESC ، ریتاردر ساخت ZF ، سانروف برقی، کولر و بخاری درجا برای آن در نظر گرفته شده است. البته بهمن دیزل اعلام کرده است که آن را با قیمت غیرقابل رقابت عرضه خواهد کرد.

قرارداد 25 ساله ایران و چین

به نظر می رسد با امضای توافق 25 ساله میان ایران و چین ، بازار کامیون ایران مسیر خود را انتخاب کرده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع تاثیر تحریم بر بازار کامیون ایران را ببینید. در مدت بسیار کمی پس از امضای این قرارداد ، شاهد حضور انواع و اقسام برندهای چینی با مشخصات یکسان در ایران هستیم. به نظر می رسد برخی شرکت های داخلی در زمینه کاهش هزینه های خدمات پس از فروش و استفاده از برندهای متفاوت برای یک محصول با یکدیگر به توافق رسیده اند. ( بررسی کامل این موضوع را در مطلبی جداگانه ادامه خواهیم داد )

6 نظرات

  1. وای بابا این چینی ها تاکی میخوان اشغالاشون روبه مابندازن بس کنید دست بردارید

  2. سلام شرایط اقساط امپاور رو لطفاً برای من بفرستید .ممنون

  3. برای کشور ما ایران فقط کشندهای اروپایی خوب هست کشندهای چینز به هیچ عنوان جوابگوی اب و هوای و مناطق کشور را ندارد ودر عرض دو سال کلا کشنده چینی از بین میرود اما کشندهای اروپایی بهترین عملکزد را در ایران دارد

  4. ماشین خوبی هستن قیمتشو بالا نبرند دست دلال ندن

  5. حمید رضا خالقی

    ماشینه خوبی به نظر میرسند اگه قیمتو بالا نبرندبهتره دست دلال وکم کنند

  6. به هیچ وجه قابل مقایسه با کامیونهای اروپایی نیستند. مشکل این است که کامیون بابد به مصرف کننده و صاحب واقعیش که همان راننده ای هست که سالها در جاده ها زجر کشیده برسد. نه تحت شرایط ناعادلانه به یک سری دلال ‌‌و واسطه واگذار بشود.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید