افزایش کیفیت کشنده سیتراک شرکت پیلسان

در تازه ترین رده بندی کیفی کامیون های تولید داخل تنها کشنده سیتراک شرکت پیلسان توانسته است امتیاز ارتقا کیفیت دریافت کند. براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تنها در بخش کامیونت محصولات شرکت بهمن دیزل شامل کامیونت ایسوزو NMR85 و ایسوزو NPR75K موفق به دریافت 5 ستاره کیفی از این نهاد شده اند. کامیونت ایسوزو NPR75M ، شیلر بهمن دیزل و همچنین کامیونت فوتون الوند سایپا دیزل نیز 4 ستاره کیفیتی دریافت کرده اند.

بخش کامیون های متوسط یا میان وزن کمافی السابق بنز واگن هود ایران خودرو دیزل تنها مدعی حضور است و توانسته است 3 ستاره بدست آورد. در این بخش هیچ رقیب دیگری حضور ندارد.

اما در بخش کشنده که بیشترین فروش بازار ایران را به خود اختصاص می دهد فاو جی6 از سیبا موتور به همراه سیتراک پیلسان حضور دارند و هر دو توانسته اند 4 ستاره کیفی را تصاحب کنند.

از آنجا که این بررسی تنها محصولات مونتاژ داخل را شامل می شود انتظار می رود در ماه های آینده کامیونت دایون ثمین دیزل، کشنده دایون کرمان دیزل، کشنده دافران شایان دیزل، کامیونت جک ارین دیزل و کشنده فوتون H5 ایران خودرودیزل نیز در آن شرکت داشته باشند.

کشنده سیتراک sitrak
کشنده سیتراک sitrak
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید