سلطان جاده

مشخصات فنی کشنده دیما مایان دیزل

کشنده دیما مایان دیزل

کشنده دیما مایان دیزل

کشنده دیما که در واقع همان جک K7 میباشد امروز به طور رسمی از سوی مایان دیزل به عنوان محصول این شرکت معرفی شد و به نظر میآید در بخش کشنده این شرکت فعلا برنامه ای برای عرضه سایر محصولات میتسوبیشی فوسو ندارد. کشنده دیما معرفی شده در ایران از موتور کامنز ISG با قدرت 490 اسب بخار، استاندارد آلایندگی یورو 5 و EEV و گشتاور 2300 نیوتن متری در دورهای 1100 تا 1300 بهره می برد.

کشنده دیما مایان دیزل

موتور این کشنده با 6 سیلندر و حجم 12 لیتر به گیربکس 12 دنده ZF مدل 12TX2621TD متصل می شود. این گیربکس که از نوع Traxon میباشد در مدلهای دستی اتوماتیک قرار می گیرد و با توجه به ضرایب دنده از نوع دایرکت درایو است. کشنده دیما با توجه به نوع گیربکس فاقد کلاج است.

باک 1200 لیتری به همراه ادبلو 60 لیتری ، کارت 45 تن ، ترمز جلو و عقب دیسکی مجهز به ABS و ASR ، سیستم کنترل پایداری ESC ، ریتاردر هیدرولیکی 5 مرحله ( اینتاردر )، ترمز تریلی ، گرمکن ادبلو و سوخت ، سوخت رسانی کامن ریل بوش ، کروز کنترل، سیستم مدیریت رفتار راننده و قابلیت روشن موتور از بیرون کابین از جمله مواردی است که در این کشنده به صورت استاندارد عرضه می شود.

خروج از نسخه موبایل