بی اطلاعی به از بد اطلاعی!!!

روزهای گذشته مطلبی در سلطان جاده با عنوان رشد 740 درصدی قیمت کامیون های 1924 ایران خودرو دیزل در طی سالهای دولت حسن روحانی منتشر شد. طبق معمول این روزها کپی های متعدد این مطلب را میتوانید به صورت گسترده در سطح اینستاگرام و تلگرام مشاهده کنید. تصور کنید اگر تصمیم گرفته بودیم به جای 740 هر عدد دیگری جایگزین کنیم!!! چه اتفاقی می افتاد؟

با این مقدمه توجه شما را به 2 نوع رسانه جلب میکنیم : نخست رسانه ای است که فقط کپی میکند، هر چی و از هر کجا!!! و تنها هدفش افزایش ممبر و فالوور با اهداف تجاری است. چنین رسانه ای تولید کننده محتوا نیست و اساسا دزد محتواست، طبیعتاً دغدغه انتشار خبر صحیح و مستند ندارد و هر چیزی را ممکن است به خورد بیننده و شنونده خود بدهد.

دسته دوم رسانه‌هایی هستند که محتوا تولید میکنند. برای تولید محتوا ساعت‌ها وقت صرف میکنند، راستی آزمایی میکنند، صحت سنجی میکنند، ترجمه می‌کنند و در نهایت در برابر محتوای منتشر شده احساس مسئولیت و پاسخگویی دارند.

نتیجه اینکه برای سلامتی خودتان هم که شده است عوضی ها و خبر دزدها را حمایت نکنید. بی اطلاعی به از بد اطلاعی…و نکته آخر اینکه تصمیم گرفته‌ایم برای پخش برنامه‌های لایو یا زنده از صفحه اینستاگرام سلطان جاده استفاده کنیم، میتوانید با عضویت در اینستاگرام برنامه‌های زنده را هم تماشا کنید. البته برنامه‌ها ضبط خواهند شد و در تلگرام و آپارات نیز بارگذاری می شوند.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید