مشخصات کامیون باری جفت ماز بنز

در مطالب گذشته مشخصات کشنده های تک و جفت ماز منتشر شد. در این مطلب به بررسی مشخصات فنی کامیون باری جفت ماز بنز خواهیم پرداخت. از این جهت به محصولات این شرکت ماز بنز تلقی می شود که همگی از موتورهای خورجینی 6 سیلندر بنز OM501 بهره می برند. این موتورها در سری اول آکتروس معرفی و به کار گرفته شد. کشنده تک ماز ، کشنده جفت ماز .

کامیون های باری ماز عرضه شده توسط آذهایتکس در آرایش محوری جفت 4*6 عرضه می شوند و می توان آنها را برای مصارفی همچون اتاق بار یا تانکر مورد استفاده قرار داد. نمونه تانکر جفت ماز با تجهیز به کیت ADR از جمله محصولاتی است که می تواند برای حمل فرآورده های نفتی مورد استفاده قرار بگیرد.

این مدل کامیون ها که به صورت شاسی عرضه می شوند از تجهیزاتی همچون موتور 435 اسب بخاری بنز ، گیربکس 16 دنده ZF ، ترمز بادی وابکو WABCO و اتاق دو کابین بهره می برند.

از مهمترین ویژگی های این محصول ظرفیت 33 تن و 500 کیلوگرمی است که نشان از شاسی مستحکم آن می دهد. با این حال در کارت اینگونه وسایل نقلیه به دلیل محدودیت های پلیس راه عدد 26 تن قید می شود.

استاندارد آلایندگی یورو 4 ، ترمز ضدقفل ABS و ضد بکسباد ASR . ریتاردر موتور ، کروز کنترل آلمانی. ریموت کنترل ، قفل مرکزی ، بخاری درجا آلمانی. صندلی راننده و شاگرد بادی ، سانروف. مانیتور 10 اینچی با قابلیت پخش CD و DVD از جمله امکانات استاندارد این کامیون است.

در بخش آپشن های انتخابی نیز می توانید یخچال 25 لیتری مدل آکتروس ، تاخوگراف دیجیتالی ، GPS و کولر درجا را سفارش دهید.

کامیون نفتکش ماز جفت
کامیون نفتکش ماز جفت
کامیون باری ماز بنز جفت
کامیون باری ماز بنز جفت
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید