به مناسبت رونمایی نسل جدید کامیون های اسکانیا

بر اساس اعلام شرکت اسکانیا همزمان با جشن 125 سالگی راه اندازی این شرکت در 26 آگست امسال، عرضه نسل جدید کامیون های این شرکت با رونمایی نمونه بزرگراهی در مرحله اول آغاز خواهد شد. کاهش هزینه های نگهداری و آماده به کار بودن کامیون از مهمترین سرفصل های نسل جدید است.

از سال 2011 به بعد و با نزدیک شدن به زمان رونمایی استاندارد آلایندگی یورو 6 اروپا، کامیون سازان به نام اروپایی تصمیم به رونمایی طرح های خود گرفتند. طرح هایی که در چهره ظاهری انتقادات بسیاری را متوجه خود کرد، با این حال اسکانیا تصمیم گرفت بر روی طرح قبلی خود سرمایه گذاری کند.

مرسدس بنز،‌ولوو و رنو سه کامیون سازی بودند که با چهره ای کاملا جدید پا به میدان یورو 6 گذاشتند، داف، مان و ایویکو نیز با چهره هایی نسبتا جدید رونمایی شدند که تغییر چهره آنها عموما متوجه بخش جلویی کامیون بود.

اما فراتر از چهره ظاهری مفاهیم زیادی در زیر پوست کامیون ها عرضه شد، سیستم های ایمنی متعدد، ارتباط آنلاین کامیون با تعمیرگاه و بررسی مشکلات آن از راه دور، خودمختار شدن کامیون ها در بسیاری از موارد، تلاش برای جایگزین کردن سوخت های تجدیدپذیر و کاهش دور موتور از مهمترین مشخصات کامیون های جدید بود.

اسکانیا در سایر بخش های فنی توانایی خودش را در این سالها به خوبی نشان داده است، حال باید منتظر ماند تا دید اسکانیا می تواند در چهره ظاهری هواداران خودش را راضی نگه دارد…

مطالب مرتبط :

نسل جدید کامیون های بنز اکتروس

نسل جدید کامیون های ولوو FH

برای مشاهده بررسی فنی نسل جدید سایر کامیون های از بخش جستجو استفاده کنید.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید