بوش BOSCH به بازار ایران باز می گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت بوش Bosch سازنده قطعات خودرو این شرکت در تلاش است که یک دفتر در تهران تاسیس کند و برنامه‌ای برای استخدام 50 نفر را تا آخر امسال در دستور کار قرار داده است. به گفته Uwe Raschke مسئول خاورمیانه ای این شرکت ما پیش‌بینی می‌کنیم امسال اقتصاد ایران حدود 5 درصد رشد داشته باشد و در میان مدت بسیار امیدوار کننده است.

نخستین فروش محصولات بوش به ایران در سال 1924 میلادی اتفاق افتاد، بخش زیادی از جمعیت ایران زیر 25 سال سن دارند و بخش زیادی از مردم تحصیل کرده هستند، زیر ساخت های IT به سرعت رشد می‌کند و دولت ایران نیز قصد دارد بیش از 40 میلیارد دلار در زیرساخت های کشور مانند صنعت هوایی، ریلی و تأمین انرژی سرمایه‌گذاری کند و ما می‌توانیم با تأمین قطعات لازم در این مسیر ایران را پشتیبانی کنیم.

پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون خودرو در ایران تولید شود و همچنین بازار کامیون های فرسوده ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی است، به صورتی که کامیون های زیادی در ایران عمری بیش از 40 سال دارند. مهمترین محصول بوش که در یک کامیون نصب می‌شود سیستم‌ سوخت رسانی و سیستم‌های ایمنی کمکی آن است، دفتر این شرکت در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه از ترکیه هدایت می شود.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید