سلطان جاده

ایجاد توافق نامه همکاری بین ایران و اتحادیه حمل و نقل جاده ای

توافق نامه همکاری بین ایران و اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای IRU

توافق نامه همکاری بین ایران و اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای IRU

به گزارش وب سایت اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای IRU هیاتی از ایران به ریاست دکتر داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری در دیدار با ایمبرتو دی پرتو Umberto de Pretto دبیر کل IRU در ملاقاتی به بررسی فرصت ها پس از لغو تحریم های اتحادیه اروپا پرداختند، ارتقای آموزش، انجام موفقیت آمیز آزمایشی کارنه تیر الکترونیکی eTIR بین ایران و ترکیه ، توسعه مسیرهای حمل و نقل و مباحث ایمنی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه جزئیات بیشتری از این نشست منتشر شده است که در ادامه می آيد :

اتاق بازرگانی ایران و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همکاری های خود را در بخش آموزش حرفه ای حمل و نقل جاده ای تقویت خواهند کرد.

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای از پیگیری الحاق ایران به توافق نامه حمل مواد خطرناک ADR استقبال کردند و تا آن زمان همه طرف ها برای ایجاد بسترهای لازم همکاری خواهند کرد.

در مورد توقف گاه های امن قرار بر این شده است که سازمان راهداری اطلاعات توقف گاه های امن را در اختیار IRU قرار دهد تا با قرارگرفتن در وبسایت این اتحادیه مورد استفاده رانندگان ناوگان بین المللی قرار بگیرند. ( رانندگان ایرانی که به اروپا سفر می کنند می توانند هم اکنون از این اطلاعات استفاده کنند )

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای IRU
خروج از نسخه موبایل