هفته رانندگان کامیون در ایالات متحده آمریکا

از 10 تا 16 سپتامبر در ایالات متحده آمریکا به نام هفته رانندگان کامیون یا کامیون داران شناخته می شود که برگزاری آن به همت اتحادیه کامیون داران آمریکا انجام می شود. بیش از 80 درصد تحویل کالا در این سرزمین پهناور بر عهده کامیون هاست و در این هفته تلاش می شود با برجسته کردن حرفه رانندگی و جایگاه آن از زحمات 3.5 میلیون راننده کامیون آمریکایی تقدیر شود. از جمله خدمات رانندگان می توان به طوفان هاروی اشاره داشت که در جریان آن هزاران راننده کامیون برای امداد رسانی به آسیب دیدگان فعالیت کرده و می کنند.

واقعیت این است که رانندگان کامیون هر ثانیه، هر دقیقه، هر ساعت و هر روز در تلاش هستند تا کالای مورد نظر مردم به دست آنها برسد. این خدمت بی وقفه است و رکود جایی در آن ندارد. امید است که در ایران ما نیز چنین برنامه ای برای تقدیر از رانندگان زحمت کش کامیون فرصت ظهور پیدا کند.

در طول یک هفته صدا و سیما می تواند با تهیه برنامه های مناسب ذهن جامعه را با واقعیت جاده و کامیون آشنا کند البته آنطور که هست نه آنطور که داستان های خیالی تصور میکنند. راه اندازی نمایشگاه های کامیون، مسابقات کامیونی، حضور هنرمندان در میان رانندگان و … برنامه هایی است که میتوان برای تشکر از رانندگان کامیون و بیرون راندن خستگی یکساله از تن آنان به اجرا گذاشت. برای مطالعه بیشتر اینجا را ببینید.

علی خانی راننده کشنده ماک ایران کاوه r600
علی خانی راننده کشنده ماک ایران کاوه r600
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید