طرح فروش نقدی و اقساطی کامیون و کشنده ماز

طرح فروش نقدی و اقساطی کامیون و کشنده ماز از محصولات شرکت توسعه فناوری های پیشرفته آذر آبادگان ( آذهایتکس ) از طریق نمایندگی 4523 آقای محمد شمس الدینی مقدم.

محصولات فعلی شرکت آذهایتکس شامل کشنده ماز تک و جفت، شاسی کامیون باری جفت و شاسی کمپرسی جفت می باشد. همه این محصولات از موتور مرسدس بنز 6 سیلندر خورجینی ( مورد استفاده در اکتروس ) و گیربکس 16 دنده ZF بهره می برند. برای اطلاعات بیشتر اینجا و اینجا را ببینید.

فروش نقدی و اقساطی کامیون و کشنده ماز
فروش نقدی و اقساطی کامیون و کشنده ماز

پس از انتخاب طرح مورد نظر برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره 09162719492 آقای محمد شمس الدینی مقدم نماینده فروش رسمی شرکت آذهایتکس از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر تماس بگیرید. همچنین آيدی msm1365@ در تلگرام نیز پاسخگوی شماست.

لازم به ذکر است فروش اقساطی به دو صورت عادی از طریق لیزینگ و یا طرح نوسازی کامیون های فرسوده وزارت راه انجام می شود. در هر دو روش معرفی دو ضامن کارمند یا کاسب الزامی است. همچنین در طرح کامیون های فرسوده معرفی دو راننده به عنوان ضامن الزامی می شود.

در فروش اقساطی، بیمه بدنه و شخص ثالث یکساله به صورت اقساطی توسط کارخانه یا شرکت لیزینگ ارائه می شود.

در صورت الزامی شدن نصب DPF ( فیلتر دوده ) از سوی نهادهای مربوطه، قیمت آن هنگام تحویل اخذ می شود. البته در حال حاضر این مورد الزامی نیست.

در صورت خرید نقدی بین 20 تا 25 میلیون تومان تخفیف اعمال خواهد شد.

کشنده ماز جفت
کشنده ماز جفت
کشنده ماز تک 5440
کشنده ماز تک 5440
کابین کشنده ماز تک 1844
کابین کشنده ماز تک 1844
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید