فروش کامیون و کشنده های ماز و مازمان در ایران

شرکت ماز در 1944 میلادی اندکی پس از جنگ جهانی دوم در کشور شوراها ( اتحاد جماهیر شوروی ) برای تولید اتومبیل در محل فعلی جمهوری بلاروس تأسیس شد و توانست به بزرگترین تولید کننده کامیون های سنگین در کشور اتحاد جماهیر شوروی تبدیل شود. اولین کامیون این شرکت در 1947 با مشخصاتی همچون موتور دیزل رونمایی شد.

کامیون های فعلی ماز با اتاق‌های اقتباس شده طرح مان F2000 از موتورهای بنز اکتروس ، گیربکس های ZF و محصولات سایر شرکت های معتبر همچون سیستم‌های ترمز وابکو WABCO بهره می برند. جدید ترین مدل کامیون ماز با استاندارد یورو 6 و کیفیت ایده‌آل در بازارهای اروپایی همتای سایر برندهای معتبر به فروش می رسد.

کامیون و کشنده ماز
کامیون و کشنده ماز

برند ماز مان نیز برآمده از قراردادی است که سال 1997 بین شرکت مان آلمان و ماز امضا شد و کامیون هایی با همین نام را تولید می کند. ماز مان در‌ واقع کامیون های دهه 90 مان هستند که توسط ماز مونتاژ می شوند. این کامیون ها از اتاق‌های مان سری F90 وF2000 بهره می‌برند و موتور مان و گیربکس ZF نیز توانائیهای فنی این کامیون را تشکیل می دهد.

کشنده ماز مان تک
کشنده ماز مان تک

نشریه سلطان جاده این افتخار را دارد که به عنوان نماینده مجاز فروش محصولات آذهایتکس ( نمایندگی انحصاری ماز و مازمان ) در ایران فعالیت کند. برای اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فروش و ثبت نام محصولات ماز و ماز مان با آیدی msm1365@ در تلگرام یا شماره 09162719492 تماس بگیرید.

نمایندگی فروش آذهایتکس کامیون ماز
نمایندگی فروش آذهایتکس کامیون ماز
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید