تقدیر از تلاش راهداری در زمستان 95

در هفته های گذشته که ساختمان پلاسکو شهر تهران فرو ریخت بخش زیادی از جامعه متوجه نقش و تلاش عاشقانه آتش نشانان برای رفاه و آسایش مردم شد. این اتفاق در حالت عادی خود رخ نداد و تنها پس از یک حادثه غم بار و پخش تصاویر زنده آن از تلویزیون حجم وسیعی از توجه مردم متوجه آتش نشانی شد.

اما افرادی هم هستند که تلاش آنها نیز از جنس عشق به همنوع است. افرادی که در سرما و گرمای سوزان، جاده را برای تردد من و تو آماده می کنند. سالم به خانه برگردند یا نههیچ دوربین تلویزیونی تلاش آنها را به نمایش نخواهد گذاشت، چرا که محل کار این افراد فرسنگ ها از آبادی به دور است.

از راهداران جاده ای صحبت می کنیم. مردانی از جنس عشق که این روزها تنها با یک دست لباس گرم و شاید!!! یک بی سیم، متر و متر برف را کنار می زنند تا من و تو به آرامی عبور کنیم. به جاست در هر موقعیت و مقامی که هستیم به هر شکل ممکن این خط مقدم کمک به انسان ها را قدر بدانیم و بشناسیم.

به همین مناسبت عکس هایی را در ادامه خواهید دید که از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منتشر شده است و تلاش این افراد را به خوبی نمایانگر است. امیدواریم مجموعه وزارت راه و سازمان راهداری در تهیه بهترین امکانات سخت افزاری از جمله کامیون و دستگاه های سنگین مدرن، حقوق مناسب و تجهیزات حرفه ای کارآمد تلاشی در خور برای راهداران جاده ای داشته باشند.

سلطان جاده نیز به نوبه خود از طرف جامعه کامیون داران دست این عزیزان را می بوسد، بی شک واژه مشاغل سخت نیز از شرح سختی کار تو عاجز است.

مطلب جدیدتر قبلی
اسکانیا در برف
اسکانیا در برف
راهدار در حال کمک به کامیون گیر کرده در برف
راهدار در حال کمک به کامیون گیر کرده در برف
کشنده رنو پریمیوم
کشنده رنو پریمیوم
کامیون مان
کامیون مان
کشنده ولوو اف اچ 480 در برف
کشنده ولوو اف اچ 480 در برف
مطلب جدیدتر قبلی
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید