واقعی شدن قیمت گازوییل چاره نوسازی کامیون فرسوده

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه، داوود کشاورزیان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگویی گفت که راه حل نوسازی کامیون های فرسوده واقعی شدن قیمت گازوییل است و در غیر اینصورت برنامه نوسازی کامیون های فرسوده به صورت طبیعی انجام نخواهد شد.

وی در ادامه افزود در حال حاضر فقط کامیون های از کارافتاده از چرخه حمل بار خارج شده اند و سایر کامیون ها به راحتی فعالیت می کنند و با مبالغی بین 60 تا 70 میلیون خرید و فروش می شوند، ورود کامیون های 500 میلیون تومانی با اقساط 9 میلیون در ماه نیز تاثیری بر درآمد آنها ندارد.

ایشان در ادامه اضافه کردند کشور ترکیه با نوسازی ناوگان کامیون های خودش در حال حاضر جای کشورهای بلغارستان و آلمان را گرفته است و به دنیال این هستند که نفوذ خود را در حمل و نقل سایر کشورها نیز افزایش دهند. اما ناوگان فرسوده ایران خصوصا برای حمل مواد خطرناک برای ورود به کشورهای اروپایی با محدودیت روبرو است.

مطالب مرتبط را اینجا و اینجا ببینید.

کشنده ماک دماغ دار
کشنده ماک دماغ دار
error: مجاز به کپی کردن نمی باشید