فروش کشنده اکتروس کشنده اکسور و کامیونت فوسو در ایران

به گزارش روابط عمومی دایملر : بخش وسایل نقلیه تجاری گروه دایملر بر اساس توافقات امضا شده با شرکای ایرانی اش ایران خودرو دیزل و گروه ماموت برنامه ای را برای حضور در بازار ایران ترتیب داده است، این شرکت در طول 50 سال گذشته با ایران خودرو دیزل همکاری های موفقیت آمیزی داشته است. این همکاری ها شامل تولید کامیون بنز و قطعات انتقال قدرت در ایران است. همچنین تاسیس یک شرکت برای فروش کامیون های بنز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

همچنین دایملر برنامه ای برای بازگشت به جمع سهام داران شرکت موتورسازی ایدم تبریز نیز در نظر گرفته است، دکتر ولفگانگ برنهارد عضو هیئت مدیره و مدیر بخش وسایل نقلیه تجاری دایملر عنوان می کند که کامیون های بنز از اعتبار خوبی در ایران برخوردار هستند و در شرایط فعلی تقاضای زیادی برای کامیون در ایران وجود دارد. ما برنامه ریزی کرده ایم که هر چه سریعتر تجارت مان را در ایران شروع کنیم.

وزارت صنعت و معدن ایران تخمین زده است در سالهای آینده به 200 هزار کامیون برای جایگزینی نیاز باشد، قبل از پایان امسال قطعات کامیون های اکسور و اکتروس در قالب CKD می تواند به ایران ارسال شود تا عملیات مونتاژ آنها آغاز شود. همچنین افتتاح دفتر نمایندگی کامیون های دایملر در ایران از دیگر برنامه های دایملر در سه ماهه اول سال 2016 است.

از سوی دیگر دایملر موافقت نامه ای را با گروه صنعتی ماموت و زیر مجموع آن مایان امضا کرده است تا کامیونت های سبک وزن فوسو را در ایران به فروش برسانند.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید