آمار تولید کامیون در ایران آذر ماه 1394

به گزارش ایسنا آمار تولید کامیون در آذرماه امسال در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته کاهش داشته است، بر اساس این گزارش سال گذشته در همین ماه 412 دستگاه انواع کامیون در کارخانه ارس خودرو دیزل تولید شده است که امسال به 88 دستگاه کاهش یافته است.

آذرماه 1393 در کارخانه ایران خودرو دیزل 108 دستگاه کامیون تولید شده است که آذرماه امسال به 58 دستگاه رسیده است.

تولید 680 دستگاهی سایپادیزل در آذرماه سال گذشته امسال به 142 دستگاه رسیده است.

کاریزان خودرو از 183 دستگاه در آذرماه سال گذشته به صفر دستگاه در آذرماه امسال رسیده است.

گروه بهمن با تولید 670 دستگاه کامیون در آذرماه 1393 به 324 دستگاه در آذرماه 1394 رسیده است.

تولید انواع کامیون در آذهایتکس درآذرماه امسال 12 دستگاه گزارش شده است و این شرکت تنها شرکتی است که رشد تولید را تجربه کرده است، به صورتی که آذرماه سال گذشته تنها 8 دستگاه کامیون تولید کرده است.

و شرکت ماموت دیزل نیز با کاهش تولید روبرو بوده است، این شرکت آذرماه سال گذشته 208 دستگاه کامیون تولید کرده است که امسال به 40 دستگاه رسیده است.

لازم به توضیح است که آمار تولید کامیون در این گزارش کامیون های وارداتی را شامل نمی شود، همچنین در این گزارش به آمار تولید کامیون شرکت هایی همچون آریا دیزل، رایان فن گستر دیزل، سیبا موتور و مازیران اشاره ای نشده است.

برای اطلاعات بیشتر از کامیون های تولید شده در ایران دسته بندی اطلاعات انواع کامیون را مطالعه کنید.

2 نظرات

  1. پیام زارعی

    به امید خدا آقای مقدم عزیز.
    بنده هم از هنرستان تا مقطع لیسانس در رشته مکانیک خودرو تحصیل کرده و در مقطع ارشد مکانیک ساخت و تولید خوندم.
    الانم به عنوان دبیر هنرستان در رشته مکانیک خودرو مشغول تدریس هستم.
    در زمینه خودرو هم اطلاعات جامع و خوبی دارم.
    فقط همیشه سعی کردم به قوانین و اصول کار مکانیزم ها توجه کنم،چونکه در زمانی که ما زندگی میکنیم تنوع در هر زمینه ای خیلی زیاده و مدل های خودرو ها نیز از این دسته هستن در کل زیاد نتونستم به دنبال انواع مدل ها و جزییات برم.
    ولی از نقطه نظر تئوری و عملی در زمینه مکانیک با توجه به اصول اساسی مکانیزم ها میشه گفت که در حد مطلوبی قرار دارم. البته حمل بر خود ستایی نباشه.
    به هر حال کمال تشکر رو از شما دارم که این سایت و نشریه بسیار مفید رو راه اندازی کردین و در نهایت اگر کمکی یا همفکری و یا هر کاری که در جهت بهبود نشریه از دستم بر بیاد خوشحال میشم انجام بدم.
    بیوگرافی کاملم هم در سامانه ثبت نام براتون نوشتم ، شماره و …. هم اونجا دادم.
    انشاالله که همیشه موفق و پیروز باشید.

    • ممنون از توجه شما، معرفی نشریه به دانش آموزان و دانشجویان مکانیک یکی از برنامه های مهم ماست اما شرایط تبلیغ گسترده در چنین مکان هایی را فعلا نداریم. ممنون می شوم در حد توان این عزیزان را با نشریه آشنا کنید. خود من هم دانش مکانیکم را مدیون استاد عزیزم حسینعلی صادقی هستم که از مربیان توانای سازمان فنی و حرفه ای بود، خوشحال خواهیم شد تا با اساتید گرانقدری همچون شما همکاری کنیم اما متاسفانه ما هنوز به چارچوب رسانه حرفه ای دست نیافته ایم و توانایی پرداخت حق التالیف به عزیزان نویسنده را نداریم. امیدوارم در آینده این مهم نیز انجام شود.

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید