راهکار مناسب برای برف روبی سقف کانتینرها

سقوط تکه های برف و یخ جمع شده بر روی سقف تریلرهای کانتینری در بزرگراه صحنه ای است که در مناطق برف خیز به وفور مشاهده میشود. در برخی ایالات آمریکا قوانین دولتی مالکان کامیون را ملزم میکند که برف ها جمع آوری شوند، اما در بیشتر مواقع به دلیل کم کاری و خطرات آن این کار انجام نمی شود. اما شرکت scrapper دستگاهی را طراحی کرده است که در 60 ثانیه و کمترین خطر میتوان تمام برف های جمع شده روی سقف یک کانتینر را جمع آوری کرد.

سابق بر این میبایست رانندگان کامیون با حرکت بر روی سقف تریلر و استفاده از برف روب های دستی این کار را انجام دهند که کار بسیار خطرناکی بود، سقف کامیون ها معمولا در ارتفاع بالایی از سطح زمین قرار دارد و سقوط راننده میتواند منجر به صدمات جبران ناپذیری شود. دستگاه برف روب جدید این کار را به شدت ساده کرده است، تنها کافی است که تریلر از زیر یک سکوی برف روب رد شود.

برف روبی توسط دستگاه برف روب
برف روبی توسط دستگاه برف روب

تیغه برف روب به قطعات لاستیکی مجهز شده است تا از آسیب به سقف تریلر خودداری شود، با حرکت تریلر برف ها به راحتی جمع آوری میشوند. سقوط برف و تکه های یخ زده آن در جاده میتواند برای خودروهای عبوری علی الخصوص خودروهای سواری بسیار خطرناک باشد، در دو فیلم زیر می توانید نحوه کار این برف روب را مشاهده کنید

http://s5.picofile.com/file/8165308392/clearing_c_container_480.mp4.html

http://s4.picofile.com/file/8165309218/scraper_systems_truck_snow_removal.mp4.html

error: مجاز به کپی کردن نمی باشید